Känns som att jag inte är riktigt bra på det här..

Hej!

Och kolla, jag uppdaterar! Men har helt enkelt inte haft tid att blogga idag, var i skolan, gick i stan och sen åkte jag till backa och var med Emelie och Emma. Har fått reda på lite hästrelaterade saker som jag tyvärr inte kan berätta. Säger bara hoppas hoppas!

Och ser verkligen inte fram emot att åka till stallet på Fredag ska ju spö regna hela dagen, så funderar starkt på att åka hem efter skolan och åka tid på kvällen då det ska vara uppehåll. Men bestämmer mig imorgon eller på Fredag! Verkligen trött att rida i regn, man blir bara blöt och man orkar inte arbeta ordentligt. Skulle vart sjukt bra om man hade manege i dessa lägen, men men. Finns det ingen manege finns det ingen manege.

Hoppas Emelie hittar en häst som hon kan rida snart så hon kan börja blogga, börjat bli svårt att hålla bloggen uppe, allt blev bara värre när skolan börjar, ännu ett täcken på att skolan är jobbig.


Fina lilla ponny.

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0