Installning

Snart är det dags för alla hästar att stallas in i stallet, iallafall i vårt stall. Och dem som står på lösdrift har det riktigt skönt! Förmodligen sker installningen den 28 men om det fortfarande är fint väder och varmt om nätterna kanske dem får stå några extra dagar. Sommaren har verkligen gått fort. Mitt sommarlov började den 30 Augusti, då jag åkte till Thailand. Men innan det var jag även på 3 dagars ridläger på sjöis. Efter en månad i Thailand åkte vi hem och var hemma 2 dagar och sen åkte jag iväg 1 vecka till underbara sjöna gröna sjöstjärnan! Sen efter det så har jag åkte lite hit och dit och inte vart hemma så mycket, eller det känns som det.

Så det blev inte så mycket kepsen den här sommaren. Och nu börjar man skolan igen på Tisdag! Hoppas jag klarar av att få dem betyg jag satsar på och kommer in på ett bra gymnasie. Önskar att det kunde vara sommar året runt så man slippe det här med mockning, fixa hö, insläpp,utsläpp. fodringar. Så nu ska jag verkligen njuta den sista tiden där jag slipper att mocka och fixa allting! Vilket datum blir era hästar installade?

google billd.



//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0