Hissar och Dissar!

Hej! Tänkte hissa och dissa olika schabrak. Alla har olika åsikter, du tycker vad du vill, jag tycker vad jag vill! Och det kan hända att man tycker samma!

Hissar!


Det här schabraket från hööks är sjukt snyggt! Har det till Kepsen och han passar jätte bra i det, som ni kanske såg på bilderna, eller ah, Kepsen passar i allt som är rött!


I början tyckte jag inte alls detta schabraket, tyckte att det var skit fult och har nog dissat det på min förra blogg men nu tycker jag att det är riktigt snyggt när jag sett det på andra hästar.



GG schabraket är hur snyggt som helst! Synd bara att det är för dyrt:/

Dissar!


Inte min stil, skulle passat en liten ponny men inte en häst eller om man tränar/tävlar :/


Usch, skulle inte kunna se Kepsen i detta schabraket, kanske en skimmel eller så men inte min stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0