Glömde..

blogga igår! Hade helt glömt av bloggandet. Var först i skolan och slutade 2 och gick i stan ett tag med emma, sen åkte vi över till backaplan och sen missa jag bussev vilket var mindre kul. Väntade tills nästa kom och den var full så skippa det och vänta ännu 30 minuter tills nästa buss och slutade med att jag kom till stallet vid 4 skulle jag tro? om nte halv 5.

Kepsen var inte så lerig, eller ena sidan var jätte lerig men man ska vara glad om det bara är på en sida. Borstade och fixa i ca 1 timma och sen re,d jag ut, red hukerundan som vi kallar det och sen red jag lite i paddocken. Kepsen lyssnade bra ute , lite seg var han men man fick bara föra honom framåt och då gick han i en bra takt! När vi kom in i paddocken så var det som att allt slog om, Kepsen blev sjukt seg och man fick skänkla hela tiden. När vi galoppera på volten ställde han sig utåt och inte inåt och var helt sne, så det gick inte alls bra inne i paddocken. Så imorgon blir det träning, kommer inte ge mig förens han går ordentligt på volten!

Ska be emelie filma också och ta massa kort som jag kan bjuda på! Filmen lägger jag bara ut om det inte ser allt för dåligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0