Dåligt humör

Hej!

Som sagt, dålig uppdatering. Var sur i Söndags och hade ingen lust att skriva om det i måndags heller och igår fyllde jag ju år. Men passet i söndags gick hur dåligt som helst. Eller i början gick det jätte bra tills två andra hästar kom in i paddocken. Han tappade fokuset helt och hållet, och fick stanna flera gånger när dem också red-_-
Men gav inte upp förens han gick bra ialladall i 5 minuter. Och jag blev inte på dåligt humör för att vi hade en dålig dag utan det var en annan som hände i stallet heheh!

Men igår fyllde jag år och när jag kom hem från skolan hämtade pappa upp mig och Emelie så vi kunde pka och hämta min jacka från börjse. Testade den och den passade jätte bra! Köpte även en annan jacka, typ en vidjacka så sammanlagt fick i hästväg fick jag en dunjacka, vindjacka och ridbyxor. Men dem kan jag inte använda än, pappa ha inte sytt in dem än så det är lite tråkigt. Fick annat fint också, två blusar av Emelie och Emma, kräm och läppglans. Fick ingenting av mamma, hon gillar inte mig hahaha! Nej men vi ska ha en fest på Lördag så då kommer jag få resten av presenterna av mamma, kusníner,släkten osv.

Våran kamera har gått sönder så det funkar inte att ladda ner bilder, men ska ta lite kort från datan senare ikväll!
Just nu sitter jag och rensar min garderob, 3 påsar redan. Kommer ju inte ha några kläder kvar hhaha!

Juste, fick en tjocktröja också ;)


slumpad bild från arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0