Dagens ridpass

Hej!

Nu är jag hemma efter en lång dag i stallet. Blev ett dressyrpass inne i paddocken. Han gick ganska braa idag, ville inte riktigt jobba ordentligt på volterna men annars gick han fint, red i ca 50 minuter. Övad också på galoppen, ökade och samlade. Han var riktigt duktig, lyssnade bra vid ökningarna och direkt när jag satte mig ner i sadeln så kortade han igen.

Sen red jag även lille spike, kändes väldigt ovaniligt då jag inte har ridit han på ett bra tag. Men det var bara skritt och trav. Han var jobbig till en början och drog upp huvudet men i slutet gick han fint, men jobbade inte så mycket med att han skulle gå på tygel.

Glömde kameran hemma men daniella fotade så hon kanske kan skicka dem sen. Så ni får nöja er med äldre bilder.



//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0