Back in school

Hej!

Nu har jag kommit hem efter 1 timmas skoldag, den timmen kändes lång och tänk då att gå i skolan från halv 9 till 3 nästan varje dag. Hur kommer jag klara mig. Sen har en lärare kommit tillbaks från sin mammaledighet och hon hatar verkligen mig. Undra hur det här kommer sluta. Sen så är det en annan lärare som inte heller gillar mig och han ska vi ha i idrott? Kommer faila totalt! Fick mina betyg också, lyckats sänka mig i både bild och slöjd och ändå så har jag gjort typ samma saker som Emelie som fick behålla sitt vg. Men Höjde mig i no vilket är bra! Men har bara 165 poäng. Inte bra alls! Eller det är inte dem poängen som jag satsar på.

Just  nu väntar jag på att pappa ska komma hit så vi kan åka till stallet och lämna pengarna och hämta hem sakerna. Det var första dagen i skolan och jag har redan fått en läxa, kul...


lite fail haahah! men bjuder som vanligt på mig själv!

//anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0