Ångest!

Hej!

På lite bättre humör, suttit och tänkt på min lilla kanin hela natten och har betsämt mig för att ta han till veterinären efter min födelsedag och be en vetrinär kolla på han, ifall dem säger att han har ont så kommer vi tyvärr avliva min lilla gris, men om inget är fel på honom och han är pigg och kry med sin svullna tass får han åka med hem igen. Tyvärr så komme vi avliva honom ifall dem rekomenderar operation, vi har inte dem pengarna just nu och han är ändå 6-7 år nu. heheh, glömt av hur gammal han är hahah!

Ifall vi avlivar honom kommer en del av mig försvinna, han är min lilla muumintroll och kommer alltid förbli det. Just nu verkar han vara pigg ovh glad, springer runt och "leker" med sitt gosedjur i buren hahahah!

Nu iallafall det inlägget skulle handla om, har fått lite ångest! Åker på fredag och kollar på olika hästsaker och vet verkligen inte vad det blir, har ändrat lite och det kommer nog inte bli en kingsland jacka eller whitaker byxor.
vad tycker ni om den här dun jackan från börjes?


Ser väldigt skn ut, och VARM! Villket är bra för mig. Fryser ju VÄLDIGT mycket under vintern. Kostar bara 299
Och vad tycker ni om den här?


Ser ju likadan ut som kingsland förutom att den inte har kingsland trycket!

Tänk er, 400 för 2 jackor och sen kan jag kpa typ 2 par ribyxor för samma pris som kingsland jacka. Vad tycker ni? Ska jag välja det här alternativet och kpa flera saker eller bara ta kingsland jackan !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0