Älskar verkligen att plugga!

Som ni kanske förstår så är rubriken ironi. Hatar verkligen att plugga men det är någon som måste göras om man vill få dem betyg man vill ha! Så nu sitter jag här och letar efter fakta om göteborg och det går inte alls bra, hittar ingen fakta alls och det jag hittar är bara ren skit, inget som jag behver. Finna massa fakta om 1500 talet men ingenting om 1600-1700 talet. Så nu lägger jag det pluggandet åt sidan, gör ett inlägg och sedan ska jag sätta mig med min bokrecension istället. Jobbig kommer det bli när man måste hålla inne ö tills den kommer fram. Jobbigt. Thats life. Väntar också på att Emelie ska skicka resten utav bilderna från i söndags och ett par andra profil bilder jag tog med Emelie för ett par dagar sen. Idag åkte jag hem efter halva dagen, hade sjukt ont i magen så då åkte jag hem, drack varm choklad och nu ligger jag i sängen på hopp om att hitta något bra om Göteborg så jag kan sätta igång med projektet. Men har ett par veckor kvar iallafall, det ska vara inlämnat den 15 september, tror jag..

Nu måste jag verkligen jobba upp mig i både svenska i so, lyckades höja mig i no förra terminen så ska förska hålla det. Pappa vill att jag ska höja mig i 8 ämen den här terminen! Om inte så sa han att jag bara fick ha Kepsen 1 dag i veckan, men det är nog bara något han säger, men ska förska höja mig ändå, ifall han inte skoja.. Dessutom vill jag ju höja mig, men det är inte så lätt! Det kommer ni förstå när ni börjar 9an, och ni som redan gått ut 9an vet vad jag snackar om! Istället för att vara med kompisar, hästar, träna osv får man sitta hemma och plugga istället, inte kul alls!

Nu måste jag dra igång igen men pluggandet, men ha en roligare dag än mig!



vet inte riktigt vad jag ska säga om den här bilden... vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0