5 sanningar om mig

Nu kommre 5 sanningar upp, några som jag helst inte vill berätta men gör det ändå.

1. Jag ska åka tibx till Thailand snart för ett modelljobb, eller jag ska testa gå på catwalk och om det går bra så kommer jag bli en catwalk modell i Thailand. Om jag fick välja modelljobb så skulle jag vilka bli fotograferad, för där kan man göra om sina misstag, redigera dem eller vad som helst, men när man går på catwalk och gör ett misstag så ser alla det och man kan bara göra om det om ni förstår vad jag menar.

2. Jag är typ överkänslig för choklad, nyser alltid när jag äter choklad hahah!



3. Jag gillar inte nordsvenskar, ardenner. Ah, jag gillar helt enkelt inte brukshästar, kraftiga hästar. Men det finns flera fina "kraftigare" hästar. Men ingen ras som jag skulle vilja skaffa, kanske till sällskap till en annan häst men inte till ridning.



4. Jag älskar mat, och då menar jag ÄLSKAR mat! Kanske är lite konstigt eftesom att jag är så smal men mina närmaste vänner vet att jag älskar mat och dem undrar varför jag inte är normal ( normal storlek ). Jag och Emelie pratade om Kött i typ 40 minuter om inte mer, skämmigt, men vi var jätte hungriga och det var svårt att prata om något annat, vi försökte men allt vi tänkte på var mat..

5. Jag är inte nöjd med mina betyg, och blev jätte förvånad över att jag sänkte mig i bild och slöjd! Dessutom är jag skit arg att jag bara har g i idrott men nu har vi fått en ny idrotts lärare så jag hoppas att jag höjer mig!

Det var lite halft sådär onödig fakta om mig! Men kan vara bra att veta ifall det skulle komma upp en tävling eller något liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0